Lucky dogs poprvé na závodech

06.04.2012 00:40
  • Přišla nám pozvánka na závody a jelikož chceme, aby jsme se trochu reprezentovali, tak jsme poslali několik přihlášek. Přihlášení jsme byli Dušan s Dastíkem a Luckym, já s Beníkem a Briankou, Kikina s Argem a Čikem a Evička se Sindynkou.

Samozřejmě jsme se všichni těšili. Poctivě trénovali a zdokonalovali se.
Asi měsíc před závodama jsme dostali mejl, zda by nemohl rozhodčího udělat Dušan. Tím bylo rozhodnuto, že budu běhat Brianku, Bena a Dastyho a Lucky bude s ostatníma jen jako garde. Luckyho místo jsme nabídli Martině a Jackovi. Ti s námi cvičí zatím nejkratší dobu, ale oba jsou šikovní a tak bylo rozhodnuto.
No a den "D" byl zde. V našem autě se tlačili 4 lidé a 9 psů :o)). V druhém autě jel fanklub a Marťa s Jackem. Jelo se směr Mikulov, Závody se konaly v Sedleci u Mikulova.
Po přivítání pořadateli začal probíhat závod štěňátek. Zde jsem nás zastupovala já s Brianou. I když Brianka nešla tak jako u nás na cvičáku, tak i přesto jsme v prvním bezchybném běhu byli první. Po doběhnutí se přichystal druhý parkur a ten s menší chybičkou ze strany mé maličkosti byl opět úspěšný a opět první místo. Součet první místo..První úspěch pro Lucky dogs. Dále začátečníci. Zde nás zastupovala Evička a Sinduška, Marťa s Jackem a Kikina s Čikem a Argem. Po komplikacích, kdy Sinduška měla mít snížené překážky, které bohužel snížit nešly, byla nucena skákat klasickou výšku small..Sinduška to zvládla skvěle. Bohužel její čistý běh nestačil na umístění, ale jejich tým sklidil potlesk a jásot. Stejné to bylo i v druhém běhu. Opět čistý běh, bohužel bez umístění. V celkovém součtu byly na 11.místě. Marťa s Jackem utíkali moc hezky..stíhat Jacka na parkuru je fakt makačka a Marťa se snažila ukočírovat jeho temperament..vyběhaly si krásné 4. místo. V druhém běhu měly jednu odmítačku, takže bez umístění. Další tým Kikina a Čiko. Bohužel ani v jednom běhu se Čiko netrefil do tunýlku a tak jim nevyšel ani jeden běh. Kikina s Argem předvedla první běh bez chybičky a Lucky dogs slavili opět úspěch - další první místo pro nás. V druhém běhu se jim nepodařil náběh do tunelu. Moc škoda. Mohl být součet. Tak snad příště. V pokročilých jsem běhala já s Benem a Dastym. Jelikož je Dasty pes Dušana a jeho temeprament zvládá jen on, nedělala jsem si žádné naděje. V prvním běhu disk, ale v dalším běhu mě Dasty překvapil a doběhl druhý. Opět bedna pro nás. S Benem jsem šla na start s tím, že to vzdám pokud bude i nadále kulhat..po prohlédnutí jsem zjistila, že moje princezna si ulomila nehtíček a proto kulhal. Jakmile byl na startu, zapoměl na drápek a šel naplno...a první místo se opět usmálo na nás. Jakmile dozávodil opět začal kulhat a dělat maroda. To se změnilo, jakmile šel na druhý běh. Zapoměl na dráp a opět si vyběhal první místo, takže součet první místo.
Pořadatelé dali ještě jeden dobrovolný běh a ten jsem zkusila já s Benem a Kikina s Argem. Kika bohužel Arga neodvolala od lákavé kladiny a došlápnutí na její začátek byl pro ně diskem..co z toho, že dál udělali všechno čistě. My běželi s Benem taky hezky..tam kde jsem si myslela, že půjde Ben jinam mě překvapil a vše dal čistě až na náběh do slalomu, kdy opět selhala moje maličkost a špatně Bena navedla. Tímto během jsme vyběhali druhé místo.
Při vyhlášení byla ještě jedna speciální cena a to pro nejvíce zastoupené kluby na závodu..a tam se Lucky dogs taky umístili..krásná soška pejska nám byla udělena za druhé nejpočetnější zastoupení.
V umístění na bedně jsme se stali nejúspěšnějším týmem.
Všem účastníkům i fanklubu děkujeme a přejeme hodně štěstí na dalších závodech. Lidka a Dušan


 Dodatek k závodům..po přijetí na místo, nás překvapilo, jak mají Flying Paws vše připravené, jak organizačně, tak výhrami. Závody to byly opravdu krásné a ceny ještě krásnější..Tlapky se ukázaly jako správný tým. Rádi přijedeme na další jejich závody,- kde se lidem líbí, tak se rádi vracejí a nám se tam líbilo moc :o).

 

více fotek ze závodů neleznete na této adrese https://moula76.rajce.idnes.cz/agi_sedlec/Lucky dogs poprvé na závodech