Nová překážka

04.11.2011 18:53

Tak odedneška máme zase o jednu překážku navíc..a co to je? Nebudu nikoho napínat, je to kruh. Jeli jsme se podívat a když jsme ho viděli, bylo jasné, že ho vzít nemůžeme..byl velký a bohužel nerozložitelný a tudíž pro nás nepřevozitelný. Náhoda a mě zazvonil telefon..taťka se ptal, kde jsme a tak jsem mu řekla, že v Dubňanech se podívat na novou překážku, ale bohužel pro nás asi tabu překážku. Taťka nám něco přivezl a tak jsem se domlouvala, kdy dorazíme domů. Položila jsem telefon a pak mě to napadlo..třeba ho dá do auta taťka, když ne my..tak jsem žhavila dráty a on ochotně souhlasil a za chvilku pro kruh přijel. Narvali jsme ho do auta, zaplatili a vyrazilo se směr Orel Ratíškovice. Kruh jsme uklidili a v neděli ho asi vytáhneme a uvidíme, který s pejsků už bude schopný si ho vyzkoušet..

Takže dnešní díky patří hlavně taťkovi, který nám pomohl kruh převézt..díky moc tati.